2 dagar SNART klara. Det var väl enkelt, eller?

... Bara 19 dagar kvar! :)

Under dagen har jag känt av matdofter läskigt mycket bättre än annars, lite freaky.
Sötsuget börjar hemsöka mig, man traskar runt och funderar på att bara ta nått. Av ren reflex öppnar man kylskåpet utan att riktigt veta varför, hungrig kanske?


Nu börjar tomheten i magen komma.

Föredrar faktiskt tomheten i magen än att vara proppmätt.

Jag känner ingen vidare hunger, knappt sugen på något heller. Men det kommer i vågor, det där jÄvvla Suget!


Jag passade på att fotografera "före"-bilderna. Men jag behåller dem för mig själv fram till slutet.
Tror inte det är så stor efterfrågan på att jag ska visa min håriga bringa.

NEJ NEJ, jag insisterar! Vi Väntar.
... Skingra folksamlingen, det kommer inte att ske!!
VIK HÄDAN SA JAG!!


Må Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0