Fredag v.2 Upplägg

Dagens taktiksnack!

Prolog
Äntligen vaknade jag i Tid! Klockan ringde och jag studsade upp strax innan nio. Satte bums på pannan och slängde in kaffet i micron, 2 stekta ägg och bacon med kaffe, Klart!
Skön start på dagen. Det bästa är att min dagliga rutin på morgonen börjar komma tillbaka, toabesök nästa!


Mat
Dagens matschema:
  • Fredag: 2 stekta ägg, 2 skivor bacon, 2 knäckebröd med ost, kaffe, Hönssallad, 1 potatis, 2 ananasringar, 1 äpple, 2 apelsiner
  • HÖNSSALLAD kan likaväl vara Kycklingsallad. Hönssallad = kycklingsallad
Som jag tänker dela upp detta över dagen är som följer:

09.00   två stekta ägg och 2 baconskivor + kaffe
12.00   2 knäckemackor med ost
15.00   Hönssallad/kycklingsallad + en potatis
18.00   2 ananasringar och ett äpple
21.00   2 apelsiner

Vatten och svart kaffe utspritt över dagen som vanligt.

Som ni kan se, är maten för dagen ungefär lika mycket som en normal människa skulle äta. Bara att jag fördelar kosten på mycket fler tider.


Träning
Jag ska till gym idag.
Jag ska ta en promenad idag.
Upplägget för träning idag... är oklart. Jag tror det blir benrehabilitering, kanske 20-30 min rodd och lite Mage. Lite basic, lite lätt, lite kondition.


Frågor
Har ni några frågor ang Dieten eller träning eller vad fan som helst. Fråga.



FÖR ÖVRIGT!

Känns bra idag, ännu. Men det får tiden utvisa.
Sockersuget kan verkligen göra dagen till en Plåga! Men så är det med all typ av avvänjning! Det tar tid innan man slutar känna suget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0