Lördag Natt, fredagsäventyr över

Det blev som jag tänkte.
Äventyr utomhus. Det svåra var ju mest att tacka nej till all dricka som bjöds på, samt att inte stanna för att äta någonting vid en grill eller liknande. För Doften är ju UNDERBAR!

Fick lite extra träning, blev lite dans. + Att jag inte orkade vänta på bussen jag skulle byta till, så jag sprang hem. Var nog bara 4 km. Inte så farligt.


Min diet går förvånansvärt bra än så länge.

En sak jag fuskade med idag på kvällen: En sån där sugtablett som smakar lite salt, lite mint. Sailer west? Sailsman something?
Hur som helst, brun färg. EN LITEN, inte större än min nagel.


Tror jag börjar se ytterst liten skillnad redan faktiskt, varför?


Därför:


Ny vikt inatt: 63.3 kg.

Trots att jag ätit så mycket idag...

Det blir -4.3 kg på endast 5 dagar.


Freaky!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Var rädd om Dig!

2010-04-24 @ 12:41:06
URL: http://www.vardagsljus.blogspot.com
Postat av: Terese

Wow, du väger nästan lika mycket som jag! :) eller snarare lite..? :S

Varför ska du gå ner i vikt?

2010-04-24 @ 16:12:55
Postat av: Rickard the superstar

Men Therese, du e ju ganska tjock ;)

Skämt åsido, det är du inte! Men be att få se mitt sexpack om 2 veckor, så kommer du fatta varför jag ville gå ner i vikt. :)



Tack Josefin! Snällt av dig. :)

2010-04-24 @ 18:43:21
Postat av: Terese

Jag köper mina sexpack på ica eller systemet, det är lättare så! ;)

2010-04-24 @ 18:46:38
Postat av: Rickard the superstar

Sååå vitsig vännen! ;)

Magrutor! Någon vits på den? :)

... hade jag sagt tvättbräda... vet jag att du hade gett ännu en come-back! :P

2010-04-24 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0