Lördag v.1 nu e man trött!

Jag vaknade trots allt.

Somnade ca 04.30 imore. Gick upp ca 07.15.
DÅLIGT!
Bara ca 2.30 timmars sömn.

I all hast slängde jag ihop 2 matlådor att ta med mig:
  • En med ett stekt ägg, bacon och kokt spenat
  • En med 500gr räkor och en kokt potatis
Som jag ätit och kommer äta idag:

07.50 Knäckemacka med ost och stekt ägg
11.05 Kaffe och Kaka (kladdkaka, en bit)
14.30 300gr räckor, en potatis och en skiva vitt bröd (matlådan)
18.10 200gr spenat, ett stekt ägg och bacon (matlådan)
21.00 100gr räkor, ost

Roguefortsost har jag INGEN ANING om vad det är, så jag tar bara vanlig ost, kanske 2-3 skivor med osthyvel.

Under dagen har det blivit kanske 3-5 koppar kaffe.


Träning:

Hinner inte till gym, stänger 17.00.
Stått upp HELA dagen från 09.00 till 18.00
Burit lite tunga saker (vanligt arbete)
Hemmaträning med lite armhävningar, utfallssteg, plankan och situps.

Armhävningar: 60 x 3       Utfall: 20/ben x 3     Plankan: 2min  x 3     Situps: ca 100 x 3

Man gör allt en gång vardera efter varandra och repeterar 3 ggr. Enkelt och basic.
Tror inte det gör mig starkare, men bibehåller min vanliga styrka lite bättre.


Städning, powernap och tvätt, utgång Igen. Fullt ös, vila efter jobbet imorgon.


Note to self: SOV MERA!


Visste du att!
Dålig dygnsrytm eller för lite sömn kan påverka din matsmältning och fettförbränning negativt. Bra och regelbunden sömn är lika viktigt som att äta rätt för att gå ner i vikt.




CHOKLAD!!!

Svårt att motstå, när det finns där! ;)


Mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0