Dag 3, inte den start jag önskade

Min första måltid blev inte förrän kl 11.

Så mitt vanliga schema sprack, men:
Om jag äter igen kl 13 och sen igen 15 så är jag ikapp i mitt vanliga schema. 2 timmar mellanrum är också tillåtet, men egentligen, vad vet jag? Jag är ingen expert. jag följer anvisningarna och gissar mig fram. :D

Det sägs att man bör äta med 2-3 timmars mellanrum för att öka den nutarliga metabolism i kroppen. Finns en bra förklaring till detta om någon är intresserad.

Nu är jag klar med inköpslistan för Vecka 1, ska snart iväg och handla.


Skönt att äta lite annan mat nu, 2 ägg till frukost och jag blev faktiskt väldigt Mätt!

Sen blir det träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0