Dagen före "Starten"

Vi börjar kortfattat med "förord":
Å gud, min första blogg... vet inte vad jag ska skriva... bla bla bla... mode... oj oj oj... ha tålamod... hatar att blogga... egentligen gillar jag färgen blå... osv. BLÄ!


Vad handlar "bloggen" om?
Svar:
Under 3 veckors tid kommer Rickard att gå en diet. Denna diet ska få Rickard att tappa 6 kg kroppsfett på 3 veckor.
Bloggen handlar om min "kamp" med dieten. Hur jag lyckas hålla den och vilket HELVETE jag kommer behöva utstå för att klara den.


Vad kommer "bloggen" innehålla?

Svar: Jag kommer FÖRSÖKA att fixa:

  • bilder på:
  • mat - våg - före- och efter-bilder.
  • Skrivet:
  • Hur dagarna känns
  • Träningsinnehåll. Vad jag tränar, hur länge osv.

  • ...

Jag vet inte om det blir så mycket mer.

...

Tankar kanske?

...

ÄSCH!
Imorgon Börjar skiten! Jag laddade söndagen med:
- BullBuffé. Ja, ni hörde rätt. En Buffé av bullar. Tyvärr fick jag inte i mig mer än 2 kanelbullar, 2 weinerbröd, 2 muffins och en pistashbulle. Skölj ner med läsk och en kopp kaffe.
Senare blev en liten pizza från Ica och till sist, nu på kvällen: TACOS!


Önska mig lycka till! Eller bara hoppas att allt ska gå ut Helvete! Ditt val, din begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0