Fredag, avslutning v.1

Min kamp Fortsätter!


Värsta är att den blir Värre och Värre!
Tacka vet jag Kaffe, det äger. Stillar hunger och sug ganska bra.

Hur jag åt idag:

09.30 2 stekta ägg och en baconskiva

12.05 Halvakycklingsalladen och halva potatisen

15.00 2 äpplen

18.00 Resten av kycklingsalladen och resten av potatisen + en skiva vitt bröd

21.00 ett äpple, en apelsin och en knäckemacka med ost


Nu ska jag ut å parta lite nykter, får offra mig.
Imorgon blir ju inte direkt Bättre, ska stå på nått ställe där det serveras Thai-mat i mängder. Plus att det blir rejäl matsäck eftersom jag är borta från kl8 på morgonen till kanske 7 på kvällen!


Det är sådana utmaningar man får ta sig an med den här jävla dieten. men för varje dag som går, blir jag mer och mer motiverad att klara det!

Tack ni som stöttar! Gulligt. :)


Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0