Fredag, problem v.1

Jag började dagen med 2 stekta ägg och en bacon skiva kl 09.30

Problemet var att jag börjar må illa utav ägg.

Varför detta är ett problem är egentligen ganska självklart:
  • Jag har ca 25 ägg KVAR att äta under hela dieten.
Mitt illamående över ägg kommer inte gärna bli Bättre!


Jag var ruskigt nära att försvinna för att köpa en diet-läsk eller liknande igår kväll, men lyckades förhindra detta.
En annan sak som hände, eftersom jag INTE kan gå iväg från ett bra erbjudande, var att köpa 2 påsas Estrella-chips 200gr.

Det kommer vara svårt att stå emot dessa, som bara ligger i skafferiet och VILL BLI ÄTNA!


Wish me luck.. eller ah. Jag behöver inte TUR!



FÖR ÖVRIGT!


Mat för dagen:

Kommentarer
Postat av: nilla

Du klarar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0