Fredag v.2 FUSK!

Fick det nog att framstå som värre än det var:

När jag handlade maten för v.3 idag, så hade de provsmakning på Ost. Brie, tjoffeloff och grejjer. Hur som helst provsmakade jag 3 av ostarna. Tärning, riktigt små. MEN ÄNDÅ!!

FY PÅ FUCKING MIG!


För övrigt känner jag mig dålig, för jag sprang hela vägen till gymet, för att inse att de hade stängt!

Kul...

Blev träning på Tibblevallen med lite utfall och skridskohopp bl a. Sen löpning tillbaka.

Det märks att jag inte tränat kondition på länge pga knäproblem. Har inte ALLS samma flås som tidigare, får mjölksyra jättefort! Men en mil lyckades jag prestera. Får va glad för det.


För örvigt kände jag mig ganska dålig när jag gjorde salladen, avocadon var STENHÅRD, kycklingen var från Grillad kyckling i Affär vilken med all sannolikhet gjorde den mera onyttig. Även om jag försöker ta den mest orörda delen av köttet.
Det blev till 2 portioner, så fick dela upp mellan kl 15 och 18. Likaså potatisen.

I salladen hade jag:
  • Kokt broccoli
  • halv potatis
  • kyckling (ca halv)
  • halv rödlök färsk
  • 2 champinjoner, stekta
  • en tomat, stekt
  • 1/4 avocado pga STENHÅRDHET!
Många bäckar små blir mycket mat!
Känner mig dum, som att jag fuskat. Förhoppningsvis blir det ok, det får tiden utvisa. :(


Ha en trevlig valborg.


Må Gott, Brinn Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0