Kostnad för mat v. 1

Hej igen!

Dagen är över och här kommer resultaten:

Mat-tider idag:

11.00     2st hårdkokta ägg

13.00     Fiskbullar, färsk/rå blomkål och en kokt potatis

15.00     2 äpplen direkt efter träningen

18.00     2 Morötter och ett Päron

21.00     ett päron

23.00     en knäckesmörgås med ost



Prisliste för ALL mat för hela veckan:

Observera!
Kycklingen, Osten och knäckebrödet är inte med på kvittot.
Kyckling kan kosta ca 15-30kr för den mängd kyckling man behöver.
Ost när du köper hel på kanske ett kilo, kostar ca 30-60kr/kg beroende på vilken ost och erbjudande.
Knäckebröd, mellan 15-25kr för en HIMLA MASSA.



Lägg till Bananer för 30 kr så har du matkostnaden för HELA veckan:

195 + 30 + 25 + 30 + 60 = 340 kr för hela veckan.

Det dyraste den här veckan är utan tvekan räkorna!

Hittar du specialpriser på vissa varor kan du komma ner till nästan 250-290 kr för veckan.
Osten kan ju användas genom hela dieten, likaså knäckebrödet och andra storpack varor.



FÖR SKOJ SKULL:


Här kommer en bild på i stort sett ALL mat jag ska äta den här veckan.



MUMS!!!!!


Må Gott!

Kommentarer
Postat av: Linda (njoy)

Allvarligt talat Rickard. Du hör ju också hur det låter. Om du nu ska gå ner i vikt (vilket jag för det första inte kan förstå varför du vill, personligen skulle jag satsat på att gå upp i vikt om jag var du, muskler då vill säga. Det går INTE att åstadkomma vid energiunderskott.) Hursomhelst, ska du ner i vikt så antar jag att du gör det för att sedan kunna hålla den vikten? Skit i allt vad dieter heter och försök hitta en balans. Din kropp och inte minst DIN HJÄRNA kommer tacka dig, tro mig. Du blir inte gladare för att vågen visar 63, eller 59, eller 45...

2010-04-22 @ 14:06:31
URL: http://www.metrobloggen.se/njoycrossover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0