Måndag v.2 Dålig start

Idag vaknade jag först kl 11.30.

Jag kände mig alldelles uttorkad i munnen, matt i kroppen och dimmig i ögonen. På det kände jag mig täppt i näsan också. Bättre starter får man leta efter.


Nu är det 2 svält-dagar i rad


Hur maten ser ut för mig idag:

12.00   2 skivor ananas
15.00   en skiva ananas
18.00   2 skivor ananas
21.00   en skiva ananas

På detta får jag ju dricka egentligen hur mycket svart kaffe jag vill. Vatten likaså. Men jag försöker hålla kaffet till ett max 3 koppar om dagen.


Det blir 2 st vilodagar på raken. En enkel promenad kan vara ok.
Man ska aldrig träna när du får i dig så här lite näring.


FÖR ÖVRIGT!

Invägningen för veckan låg imorse på 62.9 kg, efter en kopp kaffe var jag tillbaka på 63.1kg.
Vitkförändring: - 4.5 kg


Roligt!

Jag är ganska säker på att min vikt kommer ligga på ca 63kg hela denna vecka. Eventuellt gå ner nått kg under svältdagarna för att sen gå tillbaka till ca 63kg.
- Only time will tell.


Detta är ALLT jag kommer att äta under 2 dagars tid.



Spännande grejer!


Min kropp mår inte så bra idag, men min motivering är på topp.
- Bara 14 dagar kvar!



JIPPIE!!

Kommentarer
Postat av: Terra

Du vet att dem där grejjerna är fullproppade med socker och har nada näringsämnen? Nej, jag gillar inte din diet, den kan omöjligen vara hälsosam!

2010-04-28 @ 00:45:33
Postat av: Rickard the superstar

Ja, det vet jag. Men det fungerar fortfarande. Med tanke på hur LITE jag äter. :P



Om mindre än 2 veckor får vi reda på om den ÄR hälsosam, eftersom jag ska se om jag är lika stark, vig, uthållig som tidigare.

Är jag det, är iaf kroppen i perfekt hälsa fortf.

2010-04-28 @ 19:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0