Måndag v.2 Klar

Nu ska jag äntligen lägga mig för dagen.

Blev ganska dumt när jag vaknade kl 11, men sånt som händer. Bara att ta nya tag. Kämpa in till slutet!


Jag har verkligen inte haft några problem idag med dieten, jag vaknade till efter morgonen och blev ganska pigg!
Har väl varit ett par koppar kaffe mer än nödvändigt, men that's it.

Hungern visade sina spår EN liten stund på hela dagen, för övrigt har jag nästan känt mig mätt och belåten. T o m Väldigt glad.
Men det finns en Teori om Varför jag känt mig väldigt glad idag. Fråga varför, så får ni svar.


FÖR ÖVRIGT!

Vikt för kvällen: 62.7 kg.

Vikt-förändring: - 5 kg.



Ingen träning idag, bara lite promenader hit och lite dit. Rätt skönt ändå. Mera sånt imorgon!!


MÅ GOTT!

Kommentarer
Postat av: Karin

Varför har du känt dig väldigt glad idag? :O

2010-04-27 @ 08:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0