Mera banan Tisdag v. 1 + Vikt

Än så länge fungerar allting frid och fröjd med dieten.

Än en gång blir det 5 banener på hela dagen. Lätt att fördela iaf.



Kl 0900, EN BANAN.
Kl 1200, EN BANAN.
Kl 1505, EN BANAN.
Kl 1800, EN BANAN.
Kl 2100, inte helt oväntat EN BANAN.

Totalt 5 BANANER!


Det är så fördelar man maten idag. Tänkte mest förklara för alla IQ-befriade människor där ute.
Men för allt i världen, TRÄNA INTE IDAG! :P

... måste jag förklara varför... ?

Jag gjorde misstaget att träna igår, gick jättebra.
Benrehabilitering, löpning och cykling.
Inte så farligt. Tog väl ca 2 timmar. Men jag blev mycket MYCKET tröttare än vanligt... finns det en koppling här kanske?!


FÖR ÖVRIGT!

Ställde jag mig på vågen idag igen:


Jajjemen, det står rätt.
Jag har tappat hela 1,8 kg vikt sen måndag-morgon.

Inte helt oväntat med tanke på att allt jag ätit i helgen måste "försvunnit" ut under denna dag. Typ.
... ni fattar.


Må Gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0