Nu igen

Ställde mig på vågen igen:



Total viktförminskning:
67,6 - 61.9 =    - 5.7 kg.


Maten jag åt efter träningen var nog mer än tillåtet:
En broccolisoppa från findus + 300gr fläskkarre

Kände att jag behövde lite mer näring efter ett så tungt pass ändå.


Jag vet att vikten kan variera med hela 1-2 kilo under en dag. Så framtiden får utvisa om detta stämmer eller ej.

Visserligen har jag inte haft en ordentligt toa-besök på 1 hel dag, så än finns det mycket mat kvar i magen.

- En del av viktminskningen kan ha med vätske-reserver i kroppen att göra, som med all sannolikhet har minskat med tanke på hur mycket kaffe man dricker.


Nu tänkte jag gå och kollapsa några sekunder.


Må Gozzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0