Onsdag v.2 Äntligen MAT!

Herre jesus! Vad jag längtade efter mat när jag vaknade!
Efter två dagar och HELA 12 Skivor ANANAS, ser man fram emot lite annan mat.

När jag klev upp kl 06.30 Passade jag direkt på att steka på fisken.
All potatis Kokade jag igår, så den är redan klar!
Därefter stekte jag alla ägg och bacon.
2 matlådor:
  • 2 stekta ägg och 2 bacon skivor
  • en potatis och fiskfärs (sej-file ca 300gr)
TIPS!
För att kunna ta med knäckebröd OCH ost, utan att knäckebrödet blir mjukt och äckligt av osten som ligger på:
Ta en plastpåse, ungefär en sådan du tar frukt med i butik.
Lägg ner osten först som ett lager på varandra, därefter virar du påsen ungefär 2 varv runt osten, fortfarande Platt!,
Lägg sen i knäckebrödet i påsen och vira runt igen och förslut. Det skiljer osten och knäckebrödet åt, så brödet är torrt när du öppnar påsen.

Sen hade jag även 2 skalade morötter i en påse.

Dagens mat är följande:

Onsdag:
  • 2 stekta ägg, 2 skivor bacon, 2 knäckebröd med ost, kaffe, 1 glas mjölk, fiskfärs, morötter, 1 potatis,       kaffe, 0,5 kg räkor, 1 glas vin
Hur jag delade upp det hela blev så här:

07.00  En knäckesmörgås med ost
09.00  En knäckesmörgås med ost och ett ägg
12.00  En potatis och fiskfärs (Denna var endast Sej-filé som jag hittade billigt. ca 300gr)
15.00  Ett stekt ägg och två skivor bacon
18.00  2 st morötter
19.00  200 gr räkor (Jag köpte 0,5 kg oskalade räkor, ca 200gr var det som blev kvar!)
21.00  Tänker jag komplettera förlusten av räkor med 200 gr köttfärs, och ett glas vin!


Det blev FLER måltiden än vanligt. Men jag tror inte det skadar. Fick i mig allt för dagen. Bättre för ofta, än för sällan.

TRÄNING!
Har varit på gymet och körde ett ganska tungt pass!

Chins: 10 x 3, Väldigt breda chins.
Benspark och baksida
magrotation
Axlar och mera chins
magövning med pinne
magmaskin och ryggmaskin och magövning med Kompis.



FÖR ÖVRIGT!


Jag börjar bli piggare igen!
Kan vara för att jag får i mig mycket mera mat, men jag VET INTE! Kan ju vara för att jag är så cool.
Hur som helst så känner jag mig lättare, både på gymet och annars. Det känns underbart!

Jag har övertalat min vän att fotografera mig när dieten är klar, eventuellt filma vissa övningar på gymet. Vi får se hur fåfäng jag blivit vid den tidpunkten.

Resultat Syns, å det är jag riktigt stolt över.
Jag vet ingen riktigt tror mig, men jag är lika stark på gymet nu som förut. Jag ska iaf bevisa det sista söndagen sista diet-dagen, då jag tänker utföra Massa tunga grejjer. Min vän kan då intyga att det är lika tunga grejjer som INNAN dieten.


VÄNTA BARA! NI SKA FÅ SE!


Hur som helst, glad som ett troll idag. Haft en Jätteskön dag!

Kan ha med maten att göra...



Må Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0