Senare på fredag, MER problem

Japp, nu börjar verkligen suget.

Åt för mindre än en timme sen och redan känner jag att jag vill äta något. Nu är det inte socker i sig, bara Något! Jag gjorde helt enkelt för GOD mat.

Min kycklingsallad jag åt idag bestod av 2 stekta champinjoner, 1 stekt tomat, kruksallad, rödlök, en halv avocado, köttet från 2 kycklingben och Potatisen för dagen.

Jag delade upp måltiden på två ggr eftersom det blev så mycket annars.


Den var fantastiskt god!


Jag mår bättre idag, men inte HELT frisk. Så jag tänker lägga mig tidigt idag, riskera att vara tråkig men ändå ha det skönt. Får ju ändå inte dricka alkohol, å ska man lyssna på vissa där ute, kan man ju inte dra ut och festa utan alkohol.


Men just nu vill jag VERKLIGEN äta någonting! Tur att kaffet är klart!



Må Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0