Söndag! v.1 Äntligen över

En tredjedel av Dieten avklarad!

Det HAR varit svårt! Riktigt svårt!

Sista maten för idag, förtärd. Så här såg mat-schemat ut för idag:

09.10 två stekta ägg och en skiva bacon + kaffe

12.00 en tomat, ett äpplen

15.00 en tomat, ett äpple och en skiva vitt bröd + kaffe

18.00 En apelsin
18.30 en till apelsein

21.10 Biff med gröna bönor och 2 skivor ost (jag hoppas över ölen och missade potatisen)


Invägningen idag landade på exakt samma vikt som tidigare: 63.1 kg.


FÖR ÖVRIGT!

Det är alltid svårt att följa dieten när man jobbar, men det går, bara viljan finns. Jag jobbade från 10-18 idag, så allt gick lätt att ta med i väskan. Äpplen, Apelsin, tomater, vitt bröd.

Jag var väldigt nära på att ta en godis karamell idag, jag kom så långt att jag vred ur den ur sitt paket, tittade på den och munnen började vattnas. Med någonting som bara kan kallas MIRAKEL lyckades jag tvinga mig själv att vrida tillbaka den i sitt paket och lägga undan den.

Puh!

Gym idag, ca 45 minuter. Biceps, chins, bröst, utfallsteg med 30kg stång över huvudet med raka armar. Hann inte göra styrkeprovet. :(
Långpromenad hem.


Slutord för veckan:

Jag är väldigt stolt över hur bra det har gått för mig denna vecka. Att jag ändå tappat hela 4 kilo, är... bortom mitt egen förstånd. Å ändå behållt styrkan.
Visserligen har jag haft
På gymet idag såg jag en otrolig skillnad, vilket kändes fantastiskt. Jag är verkligen på väg!

Det sägs att dieten ska kicka in först SISTA veckan, att man inte tappar så mycket första och andra veckan utan att allt kommer Sista veckan.
Jag kan inte ens föreställa mig hur det kommer ske. Om jag ser ut som jag gör nu... asså, shit om 2 veckor tänker jag.
Jag överdriver säkert.
Än ere långt kvar!!

MEN STOLT ÄR JAG!


Taggad inför NÄSTA VECKAAA!

Må Gott, Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Terese

Väääänta nu... Åt du en tomat och ett äpple till lunch?!?!?!!11!!1! Jag skulle bli emo om jag bara fick äta det! :<

2010-04-26 @ 00:12:35
Postat av: Rickard the superstar

Kul du är, men JA. Å jag blev MÄTT! :) Men Tess, du ÄR väl redan emo?! Vad skulle förändras? ;)

2010-04-26 @ 00:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0