Torsdag v.1 klar

Hur maten åts idag:

08.00 Ett stekt ägg

11.00 en grov smörgås med ost (blev bjuden när jag var på besök, fick ersätta knäckemackan med ost)

15.00 Kalvsylta direkt ur förpackningen efter gymet

18.00 Kokt blomkål (första gången jag kokade blomkål, brukar äta den rå. Tack vännen för tipset! Du vet vem du är. Med citronpeppar blev även äcklig blomkål HELT ok)

21.00 Ett stekt ägg och en skiva bacon


Härimellan har jag fått i mig ett par koppar kaffe och nått glas vatten.


Dagen har gått bra, tror dock att jag börjar bli sjuk. Jag skyller på min väns flickvän som hostade och var sjuk när jag var på besök och spelade tv-spel typ en halvmeter ifrån hennes hostande! FAN!
Får ta och vila upp mig så borde jag bli bra på kanske 2 dagar.


FÖR ÖVRIGT!


Folk tror att jag kommer tappa en massa muskler medan jag gör denna diet, jag tänker motbevisa dem.
På lördag eller söndag tänker jag göra en rad styrketest och uthållighets-test.
Därefter tänker jag göra exakt samma test när jag är klar med dieten för att se om det blir någon skillnad.

Det kommer det inte bli. jag svär. :)
Därav blir den myten sprucken.


Jag ställde mig på vågen idag igen:



Idag vägde jag 64.1 kg.

Det blir en total skillnad på -3.5 kg sen i söndags eller måndag morgon.


Freaky...


Kommentarer
Postat av: Åsa

klart du kan koka blomkålen :) Det likaväl som broccoli osv.. lycka till framöver o se till att hålla dig frisk!

2010-04-23 @ 20:00:43
Postat av: Rickard the superstar

Hehe, jag visste faktiskt inte det. Har ätit den RÅ hela tiden förut! INGE vidare. :) Jodå, börjar känna mig friskare. Tack för din omtanke vännen!

2010-04-23 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0