Torsdag v.2 Läggning

Var på en kvällspromenad, fruktansvärt skönt. Blev ca 4 km.

Nu är det dags för mig att sova.

Jag följde allting idag, stolt. Jag t o m avhöll mig från en apelsin.

Det stod "frukt" på listan, så jag åt ett halv päron och ett äpple. Jag tänkte ta apelsinen, men sa nej.


Jag var hos min far idag å studerade, där borta skulle jag låna ost till mina knäckemackor...
När jag öppnade kylen fanns där en stor flaska med min favorit-läsk:
Fanta Exotic! Den röda jäveln

Jag tror ärligt den sa, drick mig, du kommer älska ett glas med mig i!

Jag var förtrollad i några sekunder och bara tittade på den... kände hus det riktigt vattnades i munnen för att jag VILLE HA!! Begäret var så starkt att jag ärligt hade bestämt mig i huvudet att jag skulle hälla upp ett glas. Ni vet, den där millisekunden mellan man fattat beslutet och ska gå till handling.
Jag sa Nej till mig själv, tog osten och stängde kylen.

Det tog emot kan jag säga. Jääävlar vad det tog emot!

Begären är starkare än någonsin, bara 10 dagar kvar!
Gud hjälp mig!!



Må Gott, Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0