Torsdag v.2 Morgonstund...

Idag startade inte så bra, jag vaknade först kl 11.

Det jag ska äta idag:

Torsdag:
  • 2 stekta ägg, 2 skivor bacon, 2 knäckebröd med ost, 1 glas mjölk, kaffe, Ärtsoppa på färskt kött, kaffe, frukt
Som jag kommer dela upp det, kommer det se ut så här:

11.20   2 stekta ägg och 2 skivor bacon + Kaffe
14.40   Ärtsoppa på färskt kött (Ärtsoppa ändrar jag till: Broccolisoppa med en stekt kotlett vid sidan om)
18.00   2 knäckebröd med ost
21.00   Frukt och 1 glas mjölk (Frukt innebär ett päron och ett äpple)


Jag ska försöka hasa mig till gymet nu, även om min kropp känns som filmjölk rakt egenom.
Just nu är varje rörelse som att förflytta sig genom vatten, segt, långsamt och utmattande. Så jag får hoppas det ger efter när jag kommer fram till gymet!


En tanke:

Jag är onekligen lite orolig ibland.
Jag har redan gått ner till 62, som det är tänkt tappar man Jättemycket vikt sista veckan. Det tåls att se. Men OM det händer, komer jag verkligen vara Jättesmal och väga kanske 56-58 kg. Det skrämmer mig lite grann.
Att jag varit så här utmattad och seg vid vissa tillfällen är också läskigt. Jag är inte van vid det, men borde väl egentligen förstå att man BLIR så av för lite mat.

Men till dem som tycker att min diet kan vara farlig och ohälsosam, jag kan ibland hålla med er! Jag är själv lite orolig.
Däremot SKA jag fullfölja den oavsett vad.
Det är inte bara att jag vill bli smal, det är inte min största motivering. Min största motivering är att fullfölja någonting riktigt ansträngande och tungt till Slutet!
Jag vill uthärda till slutet just för att kunna känna mig Stolt att inte ha gett upp när man mår som sämst och motivationen är som lägst!

Hälften ligger i huvudet, så nu jävlar ere dags att TÄNKA sig till en massa energi! HUAA!


... Exakt Halva Dieten är klar.
Bara 10,5 dagar kvar!



- Tack "William" för ditt stöd. :)

Må Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0