Fredag v.3 Bra start

Jag somnade kanske vid 04.00 på morgonen.

Min första frukost blev kl 12.00, ett ägg.

Idag ska jag försöka följa hela mat-schemat så gott det går!


Mat för dagen:
Fredag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 glas mjölk, 1 skiva vitt bröd, 1 tomat, kaffe, ananas


Uppdelning:

12.00  ett stekt ägg
15.00  ett stekt ägg
18.00  en skiva vitt bröd och en tomat
21.00  ett glas mjölk och en skiva bacon + ananas eller liknande


Mycket mat... NOT!


Träning:

Jajemen, jag ska till träningen!
Plan?
- Cykla till gymet.
  • Chins
  • Mage
  • ... rodd
  • ländrygg
Ungefär det. Under två dagar har jag kört armar, överdel-rygg, bröst och lite mage och MASSOR av kondition.

Så jag vill vila armarna lite idag, helst benen också...
Skulle helst vilja simma...

mmmm, simma! Det är något jag ska göra nästa vecka!



Motivation?
Ganska motiverad, iaf idag. Får hoppas det ligger i sig. När sötsugen kickar in, blir jag ett monster som faller för frestelsen.
-Illa.



Må Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0