Lördag v.2 Upplägget

Dagens taktiksnack!

Prolog
Jeeeepp, idag vaknade jag i dit igen! Upp innan nio.
En viktig grej varför jag vaknar piggare än förrut är mina gardiner.
Rättare, INTE mina gardiner. Jag har dragit upp rullgardinen och persiennerna så att maximalt ljus kommer in på morgonen. Jag tror det gör mig piggare.
Vetenskapligt SKA det göra dig piggare, men man kan aldrig lita på vad dessa muppar säger förrän man testat själv... typ.
Du bör kanske inte testa att få Canser av solning osv, men... ja... mindre farligt saker... kanske du kan testa.

Mat
Dagens matschema:
  • Lördag: 2 kokta ägg, 1 glas mjölk, 1 skiva vitt bröd, kaffe, kokt kyckling med grönsaker, 1 potatis, 2 ananasringar, kaffe, 2 skivor vitt bröd, 1 glas vin
  • Den kokta kycklingen blir tyvärr resterna av den grillade kycklingen idag. Inte att rekommendera då kokt kyckling, tillagad Rätt, är riktigt god!
  • FUSK! : Till frukost idag var jag dum och provade en ballerina kladdkaka, EN SÅDAN, doppad i mjölk. Väldigt god! Det blir verkligen som kladdkaka om man doppar den! Hur som helst, för att rättfärdiga detta, äter jag inte de 2 ananasringarna idag.
Som jag tänker dela upp detta över dagen är som följer:

09.00   ett kokt ägg, en skiva vitt bröd, ett ballerina kex (FAN!)+ kaffe
12.00   ett kokt ägg, ett glas mjölk, en skiva vitt bröd
15.00   Kokt kyckling med grönsaker + 1/2 potatis
18.00   Kokt kyckling med grönskaer + 1/2 potatis
21.00   en skiva vitt bröd + ett glas vin

Vatten och svart kaffe utspritt över dagen som vanligt.

Som ni kan se, börjar jag få ett Helvete att följa dieten till punkt och pricka. Jävvla skit säger jag bara, att det ska vara så svårt!!!


Träning
Jag ska till gym idag.
Jag ska ta en promenad idag.
Upplägget för träning idag:
Gyma med kompis, löpning till gymet, ca 4 km.
Chins, Axlar. Bröst och rygg ELLER biceps, Triceps.
Lite ben.
Eventuellt konditionsträning.
Tid: ca 1,5 timmar.


Frågor
Har ni några frågor ang Dieten eller träning eller vad fan som helst. Fråga.



FÖR ÖVRIGT!

BARA 9 dagar kvar!!!
Min motivation börjar tryta! Det som håller mig kvar mest nu är just att det är nerförsbacke!
Det har kommit till den graden att jag bara vill få dagarna att GÅ! När jag ätit klart allt för dagen vid kl 21, vill jag helst bara lägga mig ner och vakna dagen efter så jag kan fortsätta äta!

Hjälp mig, fan, jag är ju så jävvla nära nu! "Bara" en vecka kvar. En tredjedel av hela skiten...

FYI: Jag har börjat ta allergi-tabletter sen igår, för att se om en del av min trötthet avtar. Jag misstänker att en del av min trötthet kan vara Pollen som orsakar. Återkommer i ärendet på några dagar.

För övrigt är jag ganska pigg, även om jag är ganska hungrig. Eller... inte Hungrig, mera bara SUGEN! Fast JÄTTESUGEN!



Må Gott!


(alla onyttigheter jag köpt, men INTE ÄTIT, sen dieten började)
... förutom en lite kladdkaka ballerina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0