Lördag v.3 Misslyckat

Hur blev det med träning och allting igår?

Det blev bra!
Alltid något.

Idag åt jag först ca 12, ett ägg, bacon och en whey-80 shake. (bättre det än att fuska med godis)


Jag har ätit massor av pepparkakor igår och idag.
Det suger.


Ärligt... Jag har gett upp.


Jag kommer inte komma ner till 61 kg. Inte nu, kanske senare.
Min styrka är tillbaka och MER, jag orkar springa längre än jag gjort på länge. Jag orkar träna STENHÅRT längre och tyngre.

Jag kanske inte nått mitt absoluta viktmål, men jag har blivit både starkare och uthålligare.
- någon enstaka film kanske dyker upp nästa vecka på vissa övningar som "bevis".


Vad ska jag göra nu?

Nya mål:
- Träna inför Stockholms Marathon den 5e juni!
- Se till att börja äta Normalt utan en jävla massa godis och onyttigheter!
- Se till att vikten jag har NU, stannar där!


Jag kommer förmodligen försöka fortsätta skriva efter dieten, för de som vill se hur det går efteråt när man gjort dieten.
Det finns mycket svårt att säga om den här dieten. Den är Helvetisk att följa! Det kan faktiskt vara lättare om man har jobb, eftersom man har mycket mindre fritid att tänka på mat!

Men om det är någon som Verkligen vill tappa vikt, både fort och effektivt, eftersom den tar bort kroppsfett och ingenting annat. Så kan jag faktiskt rekommendera denna diet.
Hårt jobb, lönar sig.

Träningen idag:
- Löpning 1 mil.
- Biceps, Triceps. 4 övningar biceps, 3 set på varje mellan 10-5 reps. Samma sak med triceps.
- Benrehabilitering. Framsida, baksidalår, utfall med stång, draken.

Mer hann jag inte.


Mat för dagen:


Lördag: 2 stekta ägg, 1 skiva bacon, 1 glas mjölk, 1 skiva vitt bröd, 1 tomat, kaffe, Rumpstek, rödkål, sallad, 1 potatis, 1 glas vin

Hur man kan dela upp det:


09.00  1 stekta ägg, 1 skiva bacon
12.00  1 skiva vitt bröd, 1 tomat
15.00  Rumpstek + rödkål
18.00  1 stekt ägg + 1 Potatis
21.00  sallad + 1 glas vin (rött helst)


Sista dagen imorgon, sen blir det fotografering på måndag.


Må Gott!
Stockholms Marathon!!! 28 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0