Måndag v.2 Natt

Fusk...


Inatt var syndens natt. :(

Jag erkänner. Jag åt KAKOR! Kanske 10 stycken. jag mår fruktansvärt.

Så dåligt, t o m, att jag stack ut å sprang... omedelbart efter jag syndat så hårt!


Det är inte allt, imorgon tänker jag ta långpromenad på minst en mil, och även på tisdag!
Allt jag kan för att få bort det hemska fusket jag gjorde inatt.

Det är så himla svårt att stå emot! Om jag bara hade somnat i tid, hade jag aldrig gjort detta. Som jag sa en gång tidigare, sov innan kl 23!!! Annars blir suget 10 ggr värre!!!
Det är HELT sant.


Det var skönt att springa, inte en kotte ute. Stötte på 3 bilar under tiden, det var allt.

Vad som är mest otroligt är att mina ben HÖLL! Jag tog det väldigt lugnt, men ändå.
Kanske finns det hopp för min Sthlms Marathon-Biljett jag har, trots allt! :D


NYA TAG!! INGEN FUSK HELA NÄSTA VECKA!!!
Istället för att bara ge upp, så är det bara slicka sina sår och fortsätta med nya, starkare tag!! Jag hoppas bara inte detta förstör ALLT jag försökt åsdakomma. Det får vågen avgöra om 2 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0