Måndag v.3 Slutspurt

Idag har varit en väldigt bra dag.

Inget fusk, inget trams, ingen mat. :P

Bananerna är riktigt goda. + för det!

Jag har inte varit det minsta trött idag, men jag tror att jag om en timme eller två ska försöka somna i tid. Ska bli skönt.

Imorgon blir en lång dag!

Det är några få människor som fick ett mms eller två oc fick bedöma ifall jag såg tränad ut eller ej idag...
Feed-back'en vad underbar! Tusen tack för de fina komplimangerna!

De betyder verkligen mycket för mig!



Jag har däremot problem med att fixa fram en Kamera och en Plats att fotografera mig på, när allt är över. Jag funderar på att det Måste bli måndag, eller tisdag. Men Kameran är fortfarande det stora problemet. Fick inte låna av min vän.

Förvisso förstår jag, eftersom det är en riktigt dyr system-kamera. Men frågan är om jag kan Ragga med HONOM till gymet för att fota lite grann :P

Vilken kille skulle INTE vilja fotografera en manlig kropp?!?!


Tåls att diskutera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0