Måndag v.4 EPIC FOTO

jaaa...

Jo.

Nu är det ju... avklarat. Eller misslyckat. Jag vet inte.

Jag får fokusera på allt som gick bra.


Bilder?

Ja, jag var och fotade idag med min vän på gymet. Tusen tack för din insats! Du är en ovärderlig människa!

Innan detta vill jag ändå ge dagens "rapport".

Träning:

Cykling, lite mer än en mil totalt.
Lite Rodd.
Axlar och Skuldror, superset:
3-4 olika övningar, alla superset. Så totalt 6-8 övningar med axlar och skuldror. 3x10-6 som vanligt.
Biceps och Triceps, Superset:
2-3 olika övningar, alla superset. Samma som ovan.

Vi körde ett superset Axlar/skuldror följt av ett superset Biceps/triceps, varannan gång tills övningarna var klara.

Senare körde jag mer armhävningar och biceps följt av 500m löpning så snabbt jag kunde.
Ca 1-2 minuter per 500m intervall.
- En JÄVLA bra sätt att få upp en svettning kan jag säga!!

Sen foto.


SÅ:

Detta är en Före-bild på mig. Inte vacker, inget ansikte, ännu mindre vackert ;)




Jaaa... spännande, inte sant?

Så... 21 dagar senare, med 17 dagar EFFEKTIV diet, resten ÅT SKOGEN!!
Ger ungefär detta resultat med dieten:



Det var en bild...

Bedömningen är er.


Må GOTT!

Kommentarer
Postat av: William

Riktigt bra jobbat Rickard! Jag ser en stor skillnad! Lycka till som fan med träningen inför marathon!!

2010-05-11 @ 09:54:05
Postat av: Alexx

Sjukt snyggt! :)

2010-05-26 @ 14:11:47
URL: http://alxxwold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0