Onsdag v.3 åt helvete

Hej.

 Jag är skamsen. Jag har misslyckats. Fatalt, nu sista veckan.

 Min motivation har sviktat något rejält, varför?
- Jag skulle vilja säga brist på stöd, men det är inte fallet.
- Dels, är det brist på självdisciplin = Jag ÄLSKAR mat, godis, kakor etc.
- Dels, är jag ganska NÖJD med resultatet som har blivit och den visuella förändring jag ser på min kropp.

- Jag SER förändringen och Känner skillnaden.


 Så vad har hänt?
Igår sprack min dygnrytm TOTALT! Jag somnade först kl 06.30 på morgonen!
Under dagens gång, köpte jag en pepsi max och drack. 0,5 l. Förvisso 0 kcal, men det ökar det diskreta sötsuget något fruktansvärt efteråt!
Under nattens gång fuskade jag flera gånger, INTE med hela chipspåsar eller dylikt, men illa nog.
Utöver mina 5 bananer, åt jag 2 gratismackor med pålägg, ca 200-300 gr. Pepparkakor(av alla saker) ca 70 gr. Även twix, 2 st jag hade "sparat", ca 75 gr.


 Vikten då?
- Under svältdagarnas gång, har jag pendlat mellan 62,4 och 61,7 kg.
 Det är ett enormt nederlag. Eftersom jag med 61,5kg uppmätt förut, krossade -6 kg gränsen på bara 2 veckor!

 jag kan inte svara på om viktökningen är en naturlig del av att jag gjort färre toalettbesök under dessa dagar, och därmed har mycket mera mat i magen, eller om det är fettökning.
 Jag tror inte på fettökning, då det synliga resultatet fortfarande är intakt.


Men VAFAN:
 Vad ska du göra nu då, din jävvla NÖT?!

- Jag tänker fortsätta, så gott jag kan, in till mållinjen; Måndagen 10e Maj!
- Jag tänker träna STENHÅRT in i det sista! Minst 3 timmar/dag kommer jag viga till Hård träning, antingen konditions eller styrkepass, ända fram till Måndagen 10e Maj.
- Jag tänker fotografera mig i bar överkropp, på gymet strax innan stängning på måndagen 10e Maj, och puplicera bilderna relativt diskret med Länkar, inte Direkt på bloggen. Ev kommer EN bild upp, resterande kommer länkas. Blir jag riktigt nöjd, kommer en eller två bilder upp (otaggade) på facebook i mina album.

- Jag kan inte svära på att jag inte kommer att fuska igen, innan 10e Maj, men Allt fusk, hur illa det än skulle bli, kommer jag skamligt att lägga upp på bloggen. Jag vill inte fuska igen, men gud så svårt det är. Jag tänker ganska mycket i mitt huvud som det är, och när det mesta nu är tankar om mat... blir det Väldigt svårt att tackla! Kriget fortsätter konstant, trots att jag vinner 99% av alla "Strider" i tankarna, behöver jag bara förlora en enda gång för att ge efter för frestelsen.
 Det är svårt...

- Innan den 10e Maj, SKA JAG komma UNDER 61,5 kg som är mitt nuvarande viktrekord för denna dietperiod!

Det blir tufft.


 Tack, ni som stöttat mig under resans gång.




 ÄN ERE INTE ÖVER!! FÖ FAN!
 Må GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0