Söndag v.2 Målgång i sikte!

Dagens taktiksnack!

Prolog
Nu var det äntligen söndag!
Jag vaknade lite härligt morgontrött som alltid, torr i munnen och bittert humör. Aaaa, vad jag älskar morgonen.
Men jag såg fram emot en god frukost med ett stekt ägg, lite sill och en skiva vitt bröd.
Allt sköljdes ner med en kopp kaffe.

Min kropp känns mör. Riktigt mör!

Jag är fortfarande helt utmattad från igår, där det blev en kvällspromenad också.

Mat
Dagens matschema:

Söndag:
  • sill
  • 1 stekt ägg
  • 1 skiva vitt bröd
  • 1 glas mjölk
  • 1 päron
  • T-bonesteak
  • 1 potatis
  • bönor (för mig: Gröna bönor)
  • morötter
  • kaffe
  • 2 äpplen
  • 2 bananer
  • Bönorna blir "gröna bönor"
Som jag tänker dela upp detta över dagen är som följer:

10.00   ett stekt ägg, en skiva vitt bröd, sill + kaffe
13.00   2 äpplen
16.00   2 banener
19.00   Nötbiff, Gröna bönor och potatis
22.00   morötter, päron

Vatten och svart kaffe utspritt över dagen som vanligt.


Idag kommer att gå bra. Jag håller däremot på att bli mer och mer matfixerad. Oftast när jag är hungrig, känner jag mig pytte-lite illamående.
- Jag har hört talas om detta fenomen, men hoppas på att få slippa genomlida detta. (Hungrig = Illamående)


Träning
Jag ska till gymet.
Jag ska ta en promenad på kvällen idag.
Upplägget för träning idag:
Gyma själv, cykling till gym, ca 2 km.
Biceps, Triceps + ben.

Eventuellt konditionsträning.
Tid: ca 1,5 timmar.


Frågor
Har ni några frågor ang Dieten eller träning eller vad fan som helst. Fråga.



FÖR ÖVRIGT!

BARA 8 dagar kvar...

Finns inte så mycket mer att säga riktigt. De här dagarna är de jobbigaste jag varit med om att följa. Det är tyngre än jag trodde de skulle vara. Jag tänkte att det skulle bli lättare desta närmare målet jag kom, men nu... nu vill jag liksom bara, gräva ner mig.
Alltså, jag skulle helst bara vilja sova, träna och äta resten av veckan. Allt för att få dagarna att gå så fort som möjligt!
Många aktivieter är nog också en bra idé.

Jag önskar motiveringen stannade kvar!


Må Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0