Söndag v.3 EPIC FAIL

... vad finns att säga riktigt...

Totalt misslyckande sista dagen.
Då menar jag TOTALT!

Ska se vad jag åt i söndags...


Vaknade:
  • Lite fetaost, rödlök, tomat och ett grovt bröd
  • Ljust bröd, ca 6 skivor med div pålägg som skinka och ost
  • 0,5 l cola zero
  • kaffe
  • en pizza
  • 50 gr lösgodis
  • en chokladboll (delicato)
  • en glass sandwich
  • protienshake
  • 300 fläskfile, 2 potatis och gröna bönor
  • 200 gr lösgodis
  • en glasssandwich till
  • en donut
  • 200 chips

Tror det var allt...

Nyttigt... NOT


Träning då?

Javisst, gymet å körde bröst + rygg och mage + rygg, ganska instensivt.
Klockan 01.30 gick jag ut och joggade.
Kom hem 03.45.

Resultat nedan.
Det var på gränsen till vad mina knän klarade av... frågan är hur marathon kommer att gå... :(

Jag planerar inte att fortsätta vara så här onyttig, inte det minsta.
Resten av veckan kommer bestå av relativt vanlig mat.

Idag ska jag träna från 18.00 till 22.00... önska mig lycka till.

Fotograferingen är på gång ikväll.
Tyvärr tror jag att jag förstörde lite grann med allt misslyckande sen i onsdags och framåt. Det gör mig lite ledsen.

Jag har varit trogen mitt ord att ha tränat ca 3 timmar om dagen från Onsdags och framåt.


Alltid något...



MÅ GOTT!

Kommentarer
Postat av: Å

Fokusera på allt som du har presterat bra :)

2010-05-10 @ 20:41:50
Postat av: Terese

BRAAAAA jag gillade inte din diet ändå, den gjorde mig fett hungrig. hahabLOL ska ner o käka chips nu. Jag är seriös!

2010-05-10 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0