Tisdag v.3

Jag ska fatta mig kort:

banan hela dagen, en var tredje timme.


Det kommer att gå bra, jag känner det.
Dessa två dagar, som är svält-dagar, är de lättaste dagarna på hela veckan. Det är lätt att ta med maten, det är lätt att äta maten för att det går så fort och du mår inte så dåligt över det heller!

Visst att man är hungrig, men det är nästan en sorts överhunger som inte är lika svår att stå emot som vanlig sugen-hunger.

Magen känns liksom, HELT tom. Visst känner du av det i kroppen om du skulle träna, du skulle bli utmattad mycket snabbare om du inte är i "overdrive", som min teori pratade om förut. Men för övrigt, mår du bra.


Jag mår bra.
Idag.


:)

(Det var min första smajley under hela blogg-perioden! )


Må Gott, Lev Gott!

nånstans på kroppen... var?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snopp !

2010-05-04 @ 12:00:37
Postat av: Anonym

En riktigt vältränad snopp!

2010-05-04 @ 14:05:06
Postat av: Rickard the superstar

Lol... njaaaeee.

2010-05-04 @ 22:12:22
Postat av: Rickard the superstar

Men tack för kommentaren, Petter!

2010-05-04 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0