Torsdag v.3 Mitt i natten

Jag orkar inte ens gå igenom vad jag fuskat med, för fuskat har jag.

Just nu är jag bara rädd för att resultaten jag lyckats få under de 2 första veckorna kommer hinna förstöras innan jag fotograferar mig.


Jag tog en joggingtur strax efter gymet idag.
Blev ett väldigt hårt bröst och rygg pass på gymet idag. Väldigt skönt!!

Tänkte expandera sträckan lite sen senaste, så jag provade en ny väg.


Det blev 1,6 mil inatt. ca en och en halv timme non-stop.


Inte så illa, det känns som knäna kommer att hålla även denna gång. Men imorgon får jag vila från iaf Löpningen.


Nästan ingen mat imorgon... jag ska FÖRSÖKA hålla dieten iaf IMORGON!! Eftersom det är så fruktansvärt lite mat.
Men jag SKA träna, så i värsta fall blir det en protein-shake efteråt. Lyckligtvis är det inte så många kalorier i dessa.


Jag kan säga EN sak, jag har blivit STARKARE på gymet sen jag började dieten.

Trot eller ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0