Torsdag v.3 Sämre och Sämre

Jadu...

 Det här skiter sig mer och mer för varje dag känns det som. Jag försöker följa schemat så gott det går. Men... ja. Det tillkommer vissa Andra tillskott lite då och då.

 Jag var borta och studerade. Där blev jag bjuden på en kaka till kaffet, samt en lätt måltid gjort på fläsk-karre och kokta rotfrukter. Det var inte mycket mat jag åt av det, men ÄNDÅ! Kanske var 1/5 av en vanlig lunch. Så 3 små bitar fläskarre och 5 bitar rotfrukt.
 Samt 2 chokladbitar och 5 hallonbåtar.

 Fy fan...

 Jag älskar mat...

 Hur som helst ska jag träna 2-3 timmar idag. Förhoppningsvis komenserar detta, men jag börjar ärligt bli orolig att mina resultat kan ge vika tack vare vad jag gör. :(

 Vi får väl se på måndag om jag fortfarande är tillräckligt nöjd för att lägga upp foto på skiten.

 Jag är fullt säker på att jag inte kommer fuska med hela kakburkar eller chipspåsar, men ja...
 DÅLIGT!


 Bra är mitt superpass igår, och mitt superpass jag kommer ha idag, och även träning imorgon, lördag OCH söndag.


 Men ja, jag skäms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0