Vad har hänt?

Jaaa... Det kan man fråga sig.

Mat under veckan?

"Dålig!" :
Tisdag, Matfrossa med varmrökt lax,
sallad på (soltorkade tomater, ruccola-sallad, tomater, fetaost, avocado, champinjoner, rödlök)
creamfraishe med vitlök, gräslök, rödlök, salt och peppar.
Baugetter i ugnen.
Glass
Lime-marinerade äpplen
maränger
å en jävla massa annat.

Onsdag, sushi och rester. En burk papparkakor. Glass. Godis. Nånting mer.
Torsdag, Bullbuffé bl a. Precis vad det låter som. Samt glass och lite sånt på kvällen.
Fredag, Omelett. Än så länge.


WTF?!

Ja, jag gör reserch just nu på hur jag ska förändra detta till min fördel. Alltså, äta nyttig mat igen och träna som en idiot. :P


Träning?

Har gått bra. Vilade tisdag.
Annars ganska hårt träning.

Vikt?

Ca 64 kg.

Styrka?

Kvar! Småfilmer kommer nästa vecka på vissa övningar.

Fler bilder?


Ja... en till bild kommer upp nu:



Det är min sista bild jag visar.


För övrigt?

Jag kommer byta namn på bloggen, med länk till den bloggen från härifrån.
Den kommer innehålla annat istället. Får se hur det går.

Jag kommer fortsätta visa resultat och skriva om träning, förmodligen. Får se om jag orkar och har tid.
Tack ni som läste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0